22 marca 2010

Spiżarnia 2009 - podsumowanie


Rozpoczęta niedawno akcja "Nalewkowy weekend" przypomniała mi o karygodnym zaniedbaniu, jakim było nieumieszczenie podsumowania mojej części Spiżarni 2009. W ogóle składając samokrytykę, muszę stwierdzić że nie imponowałam udziałem w akcji. Mimo tego, że nastawiliśmy kilka nalewek, oraz że wypróbowałam ze dwa nowe przepisy na grzyby, zamieściłam informację tylko o orzechówce. Za moje zachowanie bardzo przepraszam, to się już (raczej) nie powtórzy :)

Mimo wszystko chciałabym jednak zebrać Wasze cuda w jednym miejscu i poinformować, co pojawiło się na spiżarnianych półkach. I tak:
u Joanny z bloga Notatki kulinarne stoją (a może raczej, stały):
u Ivki z bloga Kuchnia Pięciu Przemian:
u Grażyny z bloga Grażyna gotuje:
u Kuchareczki58 z bloga Moja książka kucharska
u Peli z Zapisków kuchennych Peli
u Muffingirl
u Ziemianina w kuchni
  • nalewka na kwiecie dzikiego bzu
u djdomin z Kaflowej kuchni
u Viridianki z bloga Cioccolato Gatto
u Ptasi z bloga Coś niecoś:
u Wiosenki z bloga Eksplozja smaku:
u Miiisiii z bloga Słój na ciasteczka
u Alivei z bloga Alicja w kuchni ... Alivea gotuje:
u Moniki z bloga Stoliczku nakryj się
u Anulki ze Słonecznej kuchni
u Ewelosy:
u Patki z Chatki Patki:
u mnie:
Bardzo wszystkim Wam dziękuję...

Brak komentarzy: